کد خبر: ۵۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
بیرجند- مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان گفت: سهم شهرستان خوسف از این طرح ۴۰۰ واحد است.

به گزارش آرانیوز،علی اصغر آسمانی مقدم ظهر یکشنبه در حاشیه سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به خوسف در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در استان بیان کرد: پنج هزار قرارداد برای ساخت مسکن محرومان بسته شده که تاکنون عملیات پی کنی برای چهار هزار و ۸۹۰ واحد انجام شده است.

وی سهم شهرستان خوسف از واحدهای مسکن محرومان را ۴۰۰ واحد دانست و گفت: تاکنون ۳۹۹ نفر برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

آسمانی مقدم با بیان اینکه از این تعداد ۳۹۴ نفر با بانک‌ها قرارداد منعقد کرده‌اند، اظهار کرد: همچنین ۲۰۰ واحد به مرحله سفید کاری رسیده، ۱۰۰ واحد در مرحله نازک کاری و مابقی در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین ۳۶۲ واحد مسکونی اجرای پی کنی، ۳۴۲ مسکن در مرحله اجرای فونداسیون و ۲۷۸ واحد دیوار چینی شده است.

وی از احداث ۴۲ واحد مسکن محرومان در روستای تقاب خوسف خبر داد و افزود: ۹۰ درصد این مسکن‌ها تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار