کد خبر: ۵۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
ارومیه - مدیرکل دفتر فنی ‌امور پیمان های سازمان راهداری ‌حمل و نقل جاده ای گفت: سالن جدیدالاحداث مسافری پایانه مرزی سرو دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش آرانیوز، بابک طالبی صبح پنجشنبه جلسه آماده سازی سالن جدیدالاحداث مسافری پایانه مرزی سرو تا دهه فجر سال جاری با بیان اینکه از پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات ساخت پایانه مرزی سرو خبر داد و اظهار داشت: با تجهیز این سالن تا ۱۸ بهمن ماه امسال طرح آماده بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به سهم بالای آذربایجان غربی از نظر دارا بودن بیشتر تعداد پایانه مرزی گفت: سازمان در سه سال آتی سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در پایانه‌های مرزی این استان خواهد داشت که نشان از عزم سازمان در توسعه این مبادی ورودی و خروجی و ساماندهی کردن آنها به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

طالبی یاد آور شد: پایانه مرزی سرو به زودی مجهز به یکی از زیباترین سالن‌های مسافری در بین سایر پایانه‌های مرزی کشور خواهد شد که در این راستا نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان در طول سه سال از مدت زمان مقرر برای اجرای طرح هزینه شده است.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: با بهره گیری از توان بالای فنی و تخصصی نیروهای سازمان و نظارت مستمر بر روند عملیات و اقدامات پیمانکار، سالن مسافری پایانه مرزی سرو در بهترین حالت از نظر فنی، کیفیت مصالح و سرعت کار اجرایی شده است و بی شک تأثیر بسزایی در انتخاب صاحبان کالا و مسافرین برای انتخاب این مرز جهت تردد به کشور ترکیه به عنوان دروازه زمینی ورود به اروپا خواهد داشت.

این جلسه که با حضور طالبی مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌ها و منوچهر سلمان زاده مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و پس از بازدید از عملیات عمرانی ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو و با هدف بررسی نیازمندی‌های سخت افزاری، زیرساختی و شبکه ای سالن جدیدالاحداث پایانه مرزی مذکور جهت تکمیل و بهره برداری در ایام الله دهه فکر برگزار شد، پیمانکار مربوطه با ارائه توضیحاتی از روند انجام عملیات عمرانی به اتمام کامل آن تا دهه فجر سال جاری ملزم شد.

مدیران و مسئولان حاضر در پایانه مرزی سرو با بررسی دقیق جزئیات طرح و مراحل اجرای آن در خصوص بحث نیرورسانی برق و تأمین سوخت گازوئیل مورد نیاز تا پایان فصل سرما به سالن جدیدالاحداث مسافری پایانه مرزی سرو مقرر کردند تا ۱۵ بهمن ماه اقدامات نیرورسانی برق توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی پیگیری و سوخت گازوئیل مورد نیاز سریعاً توسط عوامل پروژه مشخص و به تأیید رئیس پایانه مرزی برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار