کد خبر: ۴۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
دامغان - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه دستگیری روح‌الله زم هشداری برای خائنان به وطن محسوب می‌شود، گفت: با این اقدام حیاط خلوت دشمن درهم شکست.

به گزارش آرانیوز، ابوالفضل حسن بیگی ضمن بیان اینکه روح‌الله زم مدیر شبکه معاند آمدنیوز ازجمله عناصر تحت هدایت‌ اسرائیل و سازمان موصاد بود، ابراز داشت: برای اینکه دست آن‌ها در ابعاد بین‌الملل رو نشود این فرد با مشروعیت کاری تحت عنوان پناهندگی در اختیار فرانسه قرار داشت و سیستم امنیتی اسرائیل این فرد را هدایت می‌کرد.

وی ضمن بیان اینکه همه می‌دانند ازنظر ضریب هوشی و توانایی زم بسیار ضعیف و حقیر است، افزود: با دستگیری وی ادعای بالا در حداقل‌ها ماند عده‌ای از داخل ایران گزارش‌ها، اطلاعات و اخبار را برای سیستم او ارسال و از این طریق بازار او را داغ می‌کردند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت داخلی مجلس بابیان اینکه روح‌الله زم خیانت‌های بسیاری به کشور کرد اما ازآنجاکه امنیت وی با فرانسه بود امکان دستگیری وجود نداشت، ابراز داشت: درگذشته وزارت اطلاعات فیلمی را نشان داد که ایشان در همه‌جا تحت کنترل است لذا چتر اطلاعاتی وزارت اطلاعات رو سر ایشان بود تا به این نتیجه رسیدند باید روح‌الله زم به ایران برگردد.

حسن بیگی بابیان اینکه سپاه می‌دانست تا خود روح‌الله زم دستگیر نشود امکان دسترسی به دیگر ضابطان این شبکه وجود ندارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توانست به‌راحتی زم را هدایت و از فرانسه خارج کند لذا وی وقتی متوجه جریان شد که هواپیما بر فراز فرودگاه امام خمینی (ره) در پرواز بود لذا حالت شوک به او دست داد که چگونه فریب‌خورده است.

وی با ابراز اینکه روح‌الله زم بر این باور بود که به‌راحتی می‌تواند شبکه را در دست گیرد، افزود: نام‌برده درجایی قرار داشت که تصور می‌کرد جمهوری اسلامی دیگر وجود نخواهد داشت لذا دستگیری او اقدام باارزش و مؤثری بود زیرا سازمان موصاد و سازمان امنیت اطلاعات فرانسه امروز نگرانی شدید از اقتدار جمهوری اسلامی دارند و این هشداری برای دشمنان ایران به‌ویژه منافقان وطن‌فروشان که در غرب نشسته و اختیار خود را به اروپا، اسرائیل و آمریکا داده‌اند، است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار