کد خبر: ۴۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
رئیس ستاد اربعین کشور از تردد سه‌میلیون زائر کربلای معلی در مرزهای چهارگانه کشور خبرداد و گفت: هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

به گزارش آرانیوز، حسین ذوالفقاری صبح امروز در سفر به ایلام به آخرین وضعیت مرزهای کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون سه میلیون نفر ازطریق مرزهای چهارگانه به کشور عراق تردد کرده‌اند.

به‌گفته رئیس ستاد اربعین کشور از این تعداد زائر 60درصد از مرز مهران تردد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه "با مدیریت ستاد اربعین هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم"، افزود: برای بازگشت دو میلیون زائری که هم‌اکنون در عراق هستند درحال رایزنی با مسئولان این کشور هستیم.

حضور در نشست ستاد اربعین استان، بازدید از پایانه مرزی مهران و دیدار با مسئولان کشور عراق در مرز مهران از مهمترین برنامه‌های رئیس ستاد اربعین به ایلام است.

سرهنگ محمدرضا آمویی  در کرمانشاه، با اشاره به اینکه پلیس در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین قرار دارد اظهار داشت:  همکاران ما در تمام شهرهای مسیر منتهی به مرز خسروی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه موج باز گشت آغاز شده و هرچقدر به ایام اربعین برسیم بازگشت زائران شدت بیشتری پیدا خواهد کرد خاطرنشان کرد: محدودیتی برای زوار اربعین در خروج از مرز خسروی نداریم و پذیرای زوار اربعین در مرز خواهیم بود

بیشتر بخوانید

معاون اجتماعی ‌فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای کمکی برای خدمات‎رسانی هرچه بیشتر به زواراربعین به شهرهای مسیر پیاده‎روی اربعین اعزام شدند خاطرنشان کرد: برای بازگشت زائران اربعین از کشور عراق به مرز خسروی هیچ محدودیت زمانی نداریم.

آمویی با اشاره به اینکه به‌طور حتم خستگی چند روزه به دلیل پیاده روی اربعین برای زوار ایجاد شده است عنوان کرد: زائران اربعین در صورت استفاده از خودروهای شخصی در هنگام خواب‎آلودگی از توقف‎گاه‎های مسیر استفاده کرده و پس از استراحت به رانندگی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه  رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت را داشته باشند تصریح کرد: زائران اربعین به دستورات پلیس در حوزه نظم بخشی و انضباط اجتماعی توجه کنند تا با کوله باری معنوی به آغوش گرم خانواده خود باز گردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار