کد خبر: ۴۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
ایلام - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از استقرار و آماده باش ۷۰ درصدی نیروهای راهور ایلام در شهر مهران از هشت مهرماه خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ ابوالفضل کهزادی  اظهارداشت: باتوجه به پیش بینی شروع اولین موج سفر زوار به شهر مهران، بابرنامه ریزی های انجام شده  مدیریت ترافیک رسما از ۸مهرماه در این شهر آغارمی شود.

وی بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای تسهیل درترددزوار درمهران و دیگر شهرهای مسیر عبور زائران اندیشیده شده است، افزود: بنا داریم از هم اکنون از هرگونه توقف درسطح معابرعمومی شهرمهران جلوگیری کنیم.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک و سهولت عبور و مرور مهمترین مسئله در اربعین حسینی است خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی درشهر مهران انضباط بخشی ترافیک و پیشگیری ازتوقف وسایل نقلیه در سطح معابری است که برای تحقق این هدف  راهبردی از همه ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی استفاده خواهیم کرد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درپایان تصریح کرد: اربعین امسال به جهت حذف ویزا متفاوت تر و پرحجم تر  از سال های گذشته است به همین خاطر پلیس راهورتلاش می کند با  بسیج تمام امکانات و نیروها، ترافیکی روان برای عاشقان و دلداگان حسینی رقم بزند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار