کد خبر: ۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش آرانیوز، رئیس مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران روزی که رییسعلی ایران را زنده کرد گفتند : درسته که انگلیسی ها غافل از اینکه رئیسعلی و رئیسعلی هایی در بوشهر هستند حمله کردند ولی آنها با حدود 550 نفر کشته که اجساد را هم نتوانستند با خود ببرند و در نخلستان‌های دلوار به جا ماند، دست از پا درازتر، مقابل تعداد اندکی تفنگچی پابرهنه ولی با ایمان با فرماندهی رئیسعلی تنگسیری دلواری قهرمان ، شکست خوردند «کم من فئة قليلة غلبن فئة كثيره و الله مع الصابرين» (بقره؛ 249).

آذرخش خو تصریح کرد : این شکست امپراطوری بریتانیا اعتماد به نفس از دست رفته ایرانیان را به انها برگرداند، در پاره‌ای از شهرهای ایران جشن و سرور برپا شد.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی - استان بوشهر اظهار داشت : نیلستروم افسر سوئدیِ مسئول در ژاندارمری فارس، فضای شیراز را اینگونه توصیف می‌کند: «رئیسعلی بخروشیده است. امروز شیراز در سیلاب نام رئیسعلی دلواری غرق بود. شاید بیشتر پسرهایی را که امروز به دنیا آمده‌اند رئیسعلی بنامند... همه امادگی قیام دارند. رئیسعلی دوباره مردم را زنده کرده است مثل دانشجویان جوان آتش به اختیار بسیجی تهران که دیشب أین حماسه را آفریدن که جای تقدیر و تشکروسپاس سپاس ویژه دارد این اقدام به جا و به موقع این بزرگواران و باعث خوشحالی مردم شریف ایران شده است .


آذرخش خود اظهار داشت : به برکت انقلاب اسلامی رئیسعلی‌های زیادی تاکنون به عرصه جنگ و سیاست در ایران و کشورهای حامی محور مقاومت پا به عرصه عالم هستی گذاشته‌اند، قطعا در *گام دوم انقلاب اسلامی* پیشانی استکبار جهانی به زمین خواهد خورد و کاخ سفید را به حسینیه امام حسین (ع) تبدیل خواهیم کرد و آنگاه منتظر قدوم خلیفة الله خواهیم بود؛ «أليس صبح القريب».
نورالله آذرخش خو مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر در مورد این بزرگ مرد تنگستانی اظهار داشت : رشادتهای مردان بزرگی چون سردار دلیر تنگستانی شهید رئیسعلی دلواری ،آنهم در آن زمانی که کمترین امکانات را در اختیار داشتیم و حکومت حاکم بر کشور ،،،،چنین اقداماتی ، نشان از غیرت و تعصب مردان ایرانی نسبت به خاک و وطن خودشان میباشد که تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی در ادامه افزود : ولی متأسفانه آنطور که باید از رشادت ها و دلیری ها و جوانمردی های ،بزرگ مردانی چون دلیر تنگستانی شهید رییسعلی دلواری نامی آورده نشده است و اغلب شاید بعضی از جوانان در نقاط مختلف کشور اسم ایشان را هم نشنیده باشند ،واقعا زندگی و منش و مردانگی واخلاص ومتعصب بودن چنین مردانی با چنین مجاهدتهایی که از خود به یادگار گذاشتند

آذرخش خو تصریح کرد : نباید به این مقدار که سالی یکبار مراسم دوساعته ای به عنوان یاد وخاطره ..... گرفته و تمام،البته بسیار جوانان موئمن وانقلابی در استان وکشور هستند که دنباله رو این بزرگ مردان هستند واین مرد تنگستانی را الگوی زندگی خود قرار داده اند،

آذرخش خو بیان داشت : البته ما در مجمع پیروان ولایت ونظام استان نیز سعی نمودیم در حد توان و در این مدت کم به نوعی یاد وخاطره این دلیر تنگستانی را در دلها وقلوب جوانان و به همه مردم بیشتر بشناسانیم و بر مقام این عزیز عرج نهیم وبهمین خاطر تمامی تلاش وتوان خود را گمارده ایم تا انشالله یکی از خیابانهای مهم پایتخت که در نزدیکی سفارت کشور استعماری انگلیس هست را به نام شهید رئیسعلی دلواری بشود و در این زمینه با مسئولین مربوطه رایزنی ومکاتباتی انجام داده ایم ،

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار