کد خبر: ۴۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
اردبیل - رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از آمادگی کامل این استان برای میزبانی از المپیاد استعدادهای برتر کشتی کشور خبر داد.

به گزارش آرانیوز، به نقل از ورزش و جوانان اردبیل، بهنام بشیرپور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: استان اردبیل از دوم تا چهارم شهریور ماه میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشتی و دانش آموزانی از سراسر کشور خواهد بود و در این راستا اقدامات لازم برای میزبانی بهتر و شایسته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به مانند تمامی مسابقات دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همراه هیات کشتی استان خواهد بود، افزود: مجوعه تختی «سالن شهید آسمانی» به عنوان محل برگزاری این مسابقات تعیین شده و اکثر اقدامات مورد نیاز این بخش به مرحله اجرایی رسیده است .

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان اردبیلی شرکت کننده دراین المپیاد از امادگی کامل برخوردار هستند، افزود: از اردبیل یک تیم کامل دراین رقابت‌ها شرکت می‌کند که درحال حاضر زیر نظر مربیان به تمرینات خود می‌پردازند.

بشیرپور یادآور شد: این رقابت‌ها می‌تواند در کشف استعدادها به ما کمک کند تا بتوانیم با کشف استعدادهای برتر، نفرات را به عنوان قهرمانان آینده تربیت دهیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از هیات کشتی شهرستان‌های تابعه جهت رفع مشکلات و نیازها در طول سه ماهه اول سال جاری، افزود: بازدید ادواری هیات کشتی استان از شهرستان‌های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد ، نمین ، سرعین انجام یافته و روسای هیات‌های این شهرستان‌ها معرفی شدند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اعزام مستمر تیم‌های کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: تیم کشتی بانوان به مسابقات کشتی آلیس قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار