کد خبر: ۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه از اقدامات اساسی برای پایداری آب شرب برخی از روستاهای این دو شهرستان خبر داد و بر آمادگی کامل منطقه برای استقبال از زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) قاسم ساعدی با اشاره به ورند پیگیری مطالبات و موضاعت مربوط به مشکلات مردم در منطقه گفت: در همین راستا جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان برای لایروبی انهار، کانال ها ، زهکش ها و ترمیم تعمیر و تقویت سیل بند های دشت آزادگان انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد سازمان آب و برق خوزستان نسبت به تامین دستگاه آب شیرین کن جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی و مواکب مستقر در چذابه اقدام کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از برنامه ریزی های این سازمان برای اتصال شبکه آبرسانی روستاهای ام دبس از توابع دشت آزادگان و سمیده از توابع هویزه به خط غدیر خبر داد.

ساعدی همچنین به حضور خود در بین مردم ولایتمدار شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این همچنین از نفرات و نخبگان قرآنی در مسابقات دانش آموزی که در سطح کشور و به شکل ملی برگزار شد ، تجلیل صورت گرفت و به هر کدام از نفرات برتر مبلغ یک میلیون تومان هدیه داده شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار