کد خبر: ۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
راز و جرگلان- فرماندار راز و جرگلان گفت: :احداث بیمارستان در این شهرستان مرزی در کش و قوس واگذاری زمین قرار دارد.

به گزارش آرانیوز؛ محمد زارعی با بیان اینکه احداث نخستین بیمارستان در راز و جرگلان با درد مزمن واگذاری زمین مواجه است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی هنوز تصمیمی برای محل احداث بیمارستان نگرفته و علت آن اختلافات بین شهرهای راز و غلامان است.

زارعی افزود: برای تامین اعتبار ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان مشکلی وجود ندارد و چنانچه اختلاف تعیین محل احداث رفع شود، عملیات ساخت آن آغاز می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر هفت مرکز درمانی در راز و جرگلان وجود دارد و تنها یک مرکز به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

فرماندار راز و جرگلان تصریح کرد: باوجود اینکه مرکز درمانی شبانه روزی نیاز بیماران این شهرستان را رفع می کند اما وجود یک بیمارستان ضروری است.

وی همچنین به نیاز ضروری احداث پل های مناسب در مناطق روستایی راز و جرگلان اشاره کرد و گفت: طبق قول استاندار خراسان شمالی قرار است عملیات ساخت پل در مناطق روستایی این شهرستان آغاز شود تا هنگام مواجه با حوادث طبیعی همچون سیل از بروز آسیب و تخریب های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

اعطای تسهیلات ۴۰ میلیونی به سیل زدگان

زارعی در ادامه به اعطای تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به سیل زدگان این شهرستان اشاره کرد و افزود: از این میزان تسهیلات یک میلیون تومان به صورت بلاعوض اعطا می شود و همچنین برای هر منزل مسکونی آسیب دیده تعداد ۶۰ پاکت سیمان داده شده است.

فرماندار راز و جرگلان ادامه داد: همچنین به منظور جبران خسارت ناشی از سیل به واحدهای صنعتی، دامی و مزارع کشاورزی این شهرستان وام بلاعوض درحال پرداخت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار