کد خبر: ۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: ما آغازکننده هیچ جنگی نیستیم اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند هرگز زیر بار زور نمی رویم و خط قرمز ملت ایران مرزهای کشورشان است.

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط ایران اظهار داشت: این موضوع نشان از این مطلب دارد که اگر دشمن قصد درنوردیدن مرزهای کشور ما را داشته باشد بدون ترس و علنی به مبارزه با وی برمی‌خیزیم و نیروهای مسلح ما از هیچکس و هیچ تهدیدی هراسی ندارند.

وی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض آمریکا در ارتباط با این موضوع ابراز داشت: دولت آمریکا ابتدا هدف قرار گرفتن این پهباد خاص را انکار کرد و زمانی که چاره‌ای جز اعتراف نداشتد ترامپ در اظهار نظری خنده دار اعلام کرد که این پهباد در خارج از مرزهای ایران هدف قرار رگفته است.

مدارک انکار نشدنی درباره ورود پهباد آمریکایی به مرزهای ایران وجود دارد

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: مدارک انکار نشدنی از جمله عکس‌های موجود و پیدا شدن قطعه‌ای از پهباد در آب های ایران نشان می دهد که این پهباد خطوط قرمز ما را رد کرده و وارد مرزها شده بود که با شجاعت نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

وی اشاره کرد: مکتب دینی ما به صلح تاکید کرده است و بر این اساس آغازکننده هیچ جنگی نیستیم اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند زیر بار زور نمی رویم و خط قرمز ملت ایران مرزهای کشورشا ن است.

پاسخ قاطعانه رهبر انقلاب در باره موضوع ابلاغ پیام ترامپ دنیا را تحت تاثیر قرار داد

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه یکی از تحلیگران ژاپنی گفته است که رهبر قدرتمند ایران حسرت برانگیز است، گفت: بی اعتنایی رهبر انقلاب به پیام ترامپ و پاسخ قاطعانه ایشان در سفر شینزو آبه رئیس جمهور ژاپن به ایران دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی به سالروز شهادت دکتر چمران اشاره کرد و گفت: وی یکی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب و از رزمندگان تاثیرگذار در زمان جنگ بود که بسیجی وارد در تمام عمر زندگی کردو

امام جمعه اصفهان ابراز داشت: بر این اساس سالروز شهاد دکتر چمران روز بسیج اساتید نام گرفته است، وباید مرام وی مورد توجه اساتید و دانشجویان بسیجی باشد.

وی با اشاره به سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری و وقایع هفتم تیرماه گفت: هفتم تیرماه انسان بزرگی همچون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان را از دست دادیم اما خداوند را شاکر هستیم که رهبر انقلاب را برای ما حفظ کرد.

اقتدار امروزی جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور رهبر انقلاب است

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: اقتدار امروزی جمهوری اسلامی یاران به برکت حضور و و رهبری مقتدرانه ایشان پس از رحلت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ادامه راه ایشان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار