کد خبر: ۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه مطرح کرد:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از ترویج کتابخوانی از ترویج کتابخوانی در زندانهای کرمانشاه با هدف کاهش جرایم و بازدارندگی از وقوع جرم خبر داد.

معصومه حسنی خوانسار امروز چهارشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دادسرا و نهاد کتابخانه های عمومی استان که در دادسرای عمومی برگزار شد، ابراز داشت: برای اولین بار در کشور چنین تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه های عمومی و دادسرا منعقد می‌شود که تفاهم نامه بین یک دستگاه فرهنگی و یک دستگاه قضائی تلقی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: هدف از این تفاهم نامه همکاری‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی در راستای پیشگیری از افزایش وقوع جرم در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: این کار بدون شک در بازدارندگی وقوع جرم می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

خوانسار ابراز داشت: در کتابخانه ها ما سعی می‌کنیم از کودکی کودکان را با آموزش قصه گویی و نمایش‌های عروسکی آشنا کنیم و همچنین یکسری کارهای فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی برای بزرگسالان جهت انس با کتاب برگزار می‌کنیم.

مخالف بازاریابی بانوان در حوزه بازاریابی کتاب هستیم

وی ادامه داد: همچنین در ۸ زندان سطح استان کتابخانه مشارکت ایجاد کردیم که هر ماه به صورت مستمر کتاب نشریات نرم افزار و … را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این یک سری فعالیت فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی در این زندان‌ها اجرا می‌کنیم سال گذشته ۵۰۰ نفر شرکت کننده در این خصوص داشتیم.

خوانسار بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که فعالیت‌هایی که در کتابخانه ها انجام می‌شود، در سطح زندان‌ها نیز اجرا شود.

وی در خصوص بازاریابی جهت فروش کتاب توسط برخی بانوان در سطح شهر، گفت: با این روند کاملاً مخالف هستم و اگر قرار است اشتغال ایجاد شود نباید به جامعه آسیب برسانیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار