کد خبر: ۴۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: این ستاد نظاره گر تخلفات احتمالی در تبلیغات نبوده و برخورد انفعالی نخواهد داشت.

به گزارش آرانیوز، شکرالله حسن‌بیگی صبح سه شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی گفت: توجه به مرّ قانون و رعایت اصل بی‌طرفی باید در دستور کار ستاد انتخابات باشد و اصل بی‌طرفی باید در دستور کار اعضای ستاد به صورت جدی قرار بگیرد.

وی افزود: ما در فرایند انتخابات مجری آن هستیم و نباید به گونه‌ای عمل شود که شائبه طرفداری یا جانبداری از یک شخص یا جناح را در بین مردم داشته باشیم، بی‌طرفی کامل به معنای برخورد انفعالی نیست و ما نظاره‌گر تخلفات احتمالی در تبلیغات انتخاباتی نخواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بر اساس تصریح قانون گذار، فضای انتخابات به صورت مستمر رصد شده ملاحظات قانونی در این باره در نظر گرفته می‌شود، گفت: توجه به صیانت از آرای مردم و اهتمام نسبت به سلامت انتخابات، اصل غیرقابل اغماض بوده و خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: تاکید بر لزوم افزایش مشارکت عمومی باید سرلوحه کار قرار بگیرد، چرا که افزایش مشارکت عمومی منجر به افزایش قدرت ملی و ایستادگی در برابر دشمنان خواهد شد، باید تزریق امید و نشاط به جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان در دستور کار قرار دهیم.

حسن‌بیگی اضافه کرد: داوطلبان انتخابات باید رعایت منافع‌ملی و قانون‌مداری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: این تاکید را داریم که داوطلبان انتخابات باید منافع ملی را در رفتارهای انتخاباتی خود در نظر گرفته و قانون‌مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی همچنین اظهار داشت: داوطلبین مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات از تاریخ دهم تا شانزدهم خردادماه، فرصت خواهند داشت تا در راستای حضور در رقابت‌های انتخاباتی از سمت قانونی خود استعفا دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار