کد خبر: ۴۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
ایلام - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم ایلام شایسته بالاترین و برترین خدمات در بخش پزشکی هستند.

به گزارش آرانیوز، محمد کریمیان در جمع هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: مسئولیت‌ها، به عنوان یک امانت در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد، آزمونی است که افراد از طریق آن میزان خدمتگزاری به مردم را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: همه ما به عنوان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وظیفه داریم که با همدلی و همراهی با مجموعه نهایت تلاش و اهتمام خود را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم به کار گیریم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات بی‌شائبه و دلسوزانه دکتر همتی رئیس سابق دانشگاه تصریح کرد: مسئولان و کارکنان دانشگاه با مدیریت شایسته دکتر همتی منشأ خدمات بسیار ارزشمندی به مردم استان بودند که رضایتمندی عموم جامعه دستاورد آن بوده است.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تلاش و تکاپو و دلسوزی دکتر همتی برای خدمت بیشتر به مردم باعث شد که وزیر محترم بهداشت در سمت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت از ایشان استفاده کند که افتخاری بزرگ برای استان است.

وی تصریح کرد: قطعاً بدون کمک و مساعدت مسئولان و کارکنان، دانشگاه نمی‌تواند رشد و تعالی خود را تداوم بخشد بلکه با تعامل و همدلی و همراهی مسئولان و کارکنان آینده‌ای روشن و سرشار از امید پیش روی ما خواهد بود.

کریمیان با بیان اینکه مردم استان شایسته بالاترین و برترین خدمات هستند، یادآور شد: شناسایی مشکلات و چالش‌ها و تلاش برای به کار بستن راه حل‌های مربوطه و رفع نقاط ضعف و تقویت هر چه بیشتر نقاط قوت از ابزارهایی است که می‌تواند در راه اعتلای مجموعه مؤثر باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار