کد خبر: ۴۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
سمنان - معاون سفیر استرالیا در ایران بابیان اینکه خدمات صورت گرفته توسط ایران جای تقدیر دارد، گفت: اعتماد خوبی بین سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌اللملی و ایران برقرار است.

به گزارش آرانیوز، آنا امدو صبح دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه برای تمام جوامع بین‌المللی این درک و شناخت وجود دارد که فراهم آوردن امکانات خدمات‌رسانی به پناهندگان کار بسیار سختی به شمار می‌رود، ابراز داشت: این وظیفه خطیر و کار ارزشمند بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذارده شده است.

وی ضمن بیان اینکه اعتماد متقابل بسیار خوبی میان تمامی حامیان مالی اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌المللی و دولت جمهوری اسلامی ایران برقرار است، اضافه کرد: این اعتماد می‌تواند به بهبود روابط دو جانبه میان این دو کشور بسیار کمک کند.

معاون سفیر استرالیا در ایران بابیان اینکه ارائه خدمات آموزشی از برنامه‌های اصلی و محوری است که در سایه سار آن می‌توان اقدامات بزرگ و قابل توجهی را به انجام رساند، ابراز داشت: هر چه در زمینه آموزش بیشتر تلاش شود به همان نسبت با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود لذا این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

امدو اضافه کرد: رویکرد جدید و اقدامات بسیار خوب اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان در ارائه خدمات مختلف به‌ویژه عملکردهای آموزشی بسیار مورد تقدیر و تأیید جامعه بین‌المللی است که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار