کد خبر: ۴۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
تهران - استاندار تهران از شناسایی صنایعی که با ظرفیت ۳۰ درصد در استان تهران فعال هستند خبر داد.
به گزارش آرانیوز، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی سخنانی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با وزرای اقتصادی داشتیم اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده را خواستار شدیم.

محسنی بندپی افزود: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده باید جزو اولویت‌های مجلس شورای اسلامی قرار گیرد چرا که قانون مالیات بر ارزش افزود راهی برای فراری شدن صاحبان شده است و در این زمینه باید چاره اندیشی هایی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی تهران اعلام کردم که موانع و چالش‌های پیش روی صنایعی که با نیمی از ظرفیت فعال هستند رصد و رفع شوند گفت: باید با نگاهی همه جانبه و حمایت گرانه به صنایع شعار رونق تولید را محقق کنیم چرا که بدون حمایت همه جانبه نمی‌توانیم به صنایع کشور رونقی که مد نظر است را بدهیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه قانون استقرار صنایع آلاینده در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران نیازمند بازنگری است بیان داشت: این محدودیت‌های قانونی می‌تواند با نگاه علمی به صنایع قابل رفع است.

محسنی بندپی در ادامه از شناسایی صنایعی که با ظرفیت ۳۰ درصد در استان فعال هستند خبر داد و اظهار داشت: با شناسایی این واحدهای صنعتی نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنیم تا گامی مؤثر جهت تحقق شعار سال یعنی رونق تولید برداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار