کد خبر: ۴۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
گناوه - رئیس ستاد بازسازی عتبات وعالیات گناوه گفت: پنج موکب به همراه کاروان ستاد بازسازی عتبات شهرستان گناوه در مناطق سیل‌زده درحال خدمت رسانی هستند.

به گزارش آرانیوز، ضرغام مردانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمک‌های مردمی شهرستان گناوه توسط موکبها و هیئت‌های مذهبی و سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان زیر نظر امام جمعه محترم و ستاد بازسازی عتبات عالیات گناوه برای کمک به مناطق سیل زده خوزستان جمع‌آوری و اعزام شد.

وی افزود: از جمله اقلام اهدایی مردمی شهرستان که زیر نظر امام جمعه و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر گناوه جمع آوری شده شامل برنج، ماکارونی، سویا، کنسرو لوبیا، آب معدنی، خرما، رب گوجه فرنگی، آرد، نمک، قند، نان محلی، تن ماهی، شیر خشک، عسل، بیسکویت، ظروف یک بار مصرف، پتو، لباس مردانه، زنانه و بچه گانه، کفش، گونی خالی، اسباب بازی، لوازم التحریر، موکت، خمیردندان و مسواک، دستکش و شربت است که به محل کمپ در اختیار سپاه و ستاد بازسازی استان بوشهر در خوزستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ نیروی آشپز و تعمیرات خانگی و فنی و برق به همراه پنج موکب از شهرستان گناوه در مناطق سیل زده خوزستان مستقر و در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند و روزانه برای بیش از شش هزار نفر طبخ غذا در مناطق توسط این نیروها و موکب ها انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گناوه بیان کرد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده شهرستان گناوه بیش از یک میلیارد تومان به صورت غیرنقدی به مناطق سیل زده ارسال شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار