کد خبر: ۴۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کرج - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: ۶۷ هزار نفر از دانش آموزان البرزی سفیر سلامت هستند.
به گزارش آرانیوز، سالار قاسمی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم زنگ سلامت که به مناسبت هفته سلامت در هنرستان تربیت برگزار شد، بابیان اینکه در طول سال ما این آموزش‌ها را به دانش آموزان می‌دهیم، اظهار کرد: در طول سال برنامه‌های مستمری داریم ولی در هفته سلامت برنامه‌های انجام‌شده در طول سال را مرور می‌کنیم.

وی بابیان اینکه با دانشگاه علوم پزشکی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم، اضافه کرد: سفیران سلامت، ویتامین D و طرح دادرس ازجمله برنامه‌هایی است که در قالب این تفاهم‌نامه اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز بابیان اینکه بیش از ۶۷ هزار نفر از دانش آموزان البرزی سفیر سلامت هستند، گفت: سفیران سلامت باید مراقبت‌های بهداشتی را به اولیا و دیگر افراد جامعه انتقال بدهند.

قاسمی اضافه کرد: تربیت علمی فناورانه، اجتماعی، معنوی یکی از ابعاد مهم تربیت زیستی و بدنی است که همه این اقدامات در حوزه بهداشت انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رفتارهای پرخطر به‌خصوص در دوران نوجوانی و جوانی رو به افزایش است، ادامه داد: در پایه دوازدهم کتابی به نام بهداشت و سلامت وجود دارد که در این کتاب بسیاری از موضوعات بهداشت و سلامت دانش آموزان معلمان در آن توضیح داده‌شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار