کد خبر: ۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آزاد، نهاد رهبری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحداهواز صورت گرفت
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، نهاد رهبری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحداهواز با انتشار بیانیه ای خواستار آزادی شیخ نمر

انتشار بیانیه ای برای محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر

  به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان)

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، نهاد رهبری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحداهواز  با انتشار بیانیه ای خواستار آزادی  شیخ نمر

بسمه تعالی

باز می‌خواهیم بخوانیم صدای مظلومی را، وفریادکشیم آه بی‌نوایی را هیهات از این همه بی‌عدالتی وحق کشی وظلم وجوری که دیگرچشم‌هایمان نور دیدن، گوشمان نای شنیدن وقلب‌هایمان تاب تپیدن برایش را ندارد. 
عالمی را سپری می‌کنیم که گویی سخن حق خود را وارونه کرده وحق پرستی بازیچهٔ دست کسانی شده که این ندا را سرمی‌دهند،‌‌ همان صهیونیزمی که ریشه وجودیتش فساد وتفرقه وکشت وکشتاروجنگ افروزی است. 
آنانی که خود را به دام رسانه‌ای دجالوار استکبارداده‌اند واز حق بین المللی سخن به میان می‌آورند، درحالی که خودشان امربه کشتاروقتل مردم حق طلب می‌کنند، از اسلام ناب می‌گویند درحالی که اصول اسلامی وانسانی را فراموش کرده‌اند، از دفاع
از مقدسات می‌گویند درحالی که سپر قلب مظلومان را شکسته‌اند، هیهات از این ظالمانه نگری‌ها وتزویری که در آن جلوه می‌کنند. 
تفتیش عقائد رخ می‌دهد وعالمی تنها به خاطربیان حق به اعدام محکوم می‌شود تا لکهٔ ننگ دیگری بردامن جنایتکاران وحامیانشان، تاابد برصفحات تاریخ نقش بندد. 
عربستانی که باتمام حمایت‌های مالی ونظامی از داعش همواره به استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا پشت گرم کرده بود. 
این کشور همواره بخشی از پازل معضلات منطقه به خصوص عراق وسوریه درایام اخیربوده است وصعودالفیصل وزیرامورخارجه عربستان دراظهارات بی‌شرمانه خود ایران را بخشی از مشکلات منطقه خطاب می‌کند ولی درمقابل وزارت خارجه ایران دربرابراین اظهارات به گمان بهبود روابط سکوت می‌کند. 
اینهابعدازآنکه در ژوئیه ۲۰۱۲شیخ باقر النمررامورد هدف تیراندازی قراردادند او را به زندان منتقل کردندو پس ازمحاکمه اورا به مجازات اعدام محکوم نمودند. 
این خلاف حقوق بشر بین المللی است که کسی به جهت دفاع از گروه کثیری ازشیعیان در عربستانی که دم از توحید می‌زنندوکلید داری خانه خدا را باخود یدک می‌کشندبه حکم اعدام محکوم کنند. جامعه بین المللی ومسئولین ذیربط باید واکنشی قاطع وکوبنده درمورد این حکم صادرنمایند. 
وحال ما دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحداهواز ازمسولین مربوطه کشورانتظار داریم که بدون هیچ گونه مسامحه با به کارگیری تمام توان خود برای درهم زدن این حکم ناعادلانه ومطالبه درمجامع بین المللی وهمچنین بااستفاده از ظرفیت کشورهای اسلامی باحرکتی فعال بتواندوظیفهٔ خود را درقبال شیعیان همیشه مظلوم عربستان اداکند. 
ونیز مسولین تاثیرگذار در دستگاه‌های مورد نظر بدانند که درصورت ادامه مواضع منفعلانه‌شان درقبال مسائل این چنینی بایدتاوان بی‌توجهی به صدای مظلوم رابدهند و نیز مطمئن باشند که تک‌ تک حرکاتشان با چشمان تیز بین امت انقلابی رصد می‌شود و هرگونه حرکت انقلابیشان علاوه بر جلب رضایت پروردگار؛ سبب شاد شدن دل بقیةالله الاعظم (عج) و نایب بر حقشان، و نیز جلب رضایت و حمایت دانشجویان و امت حزب الله خواهد شد. 
 و با جمله از پیر جماران و امام (ره) عزیز صحبت را تمام می‌کنیم: 
 که انشاءاللّه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد. 
 
و السلام علی من التبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آزاد اهواز
نهاد رهبری دانشگاه آزاد اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحداهواز

 

برچسب ها: شیخ نمر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار