کد خبر: ۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان بوشهری مروج فرهنگ صحیح مصرف برق می‌شوند.
به گزارش آرانیوز،ناصر کرمی ظهر یکشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه مدیریت برق استان و آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگ مصرف صحیح همواره باید رعایت شود و باید مورد تاکید باشد و این امر منحصر به زمان خاصی نیست.

کرمی با بیان اینکه فرهنگ صرفه جویی چه در زمینه آب، برق و دیگر زمینه ها با پیش زمینه و هدف اقتصادی و اجتماعی است ادامه داد: با توجه به مشکلات دولت در زمینه های متفاوت، شرکت برق نیز تحت تاثیر قرار گرفت و نیاز شد وارد فاز صرفه جویی شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان دارای ۲۳۰ هزار دانش آموز و ۱۴ هزار همکار فرهنگی است که چیزی حدود یک چهارم جمعیت استان را به صورت مستقیم در بر می‌گیرد و غیر مستقیم نیز همه جمعیت استان با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

کرمی با بیان اینکه اگر روی جامعه دانش آموزی به عنوان جامعه هدف برنامه ریزی شود خروجی خیلی خوبی خواهد داشت یادآور شد: با توجه به اینکه دانش آموزان در رعایت نکات ایمنی اثر پذیری بیشتری دارند و روی دیگر اعضای خانواده خود نیز اثرگذارند اگر بحث فرهنگ سازی باشد تاثیرات آموزش و پرورش بیش از پیش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در فعالیت‌های پژوهشی و فنی دانش آموزی نظیر جشنواره خوارزمی نیز دانش آموزان می توانند ایده های خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ها در همه زمینه ها نیازمند برنامه ریزی و هزینه است افزود: اگر دانش آموزان به عنوان جامعه هدف تعیین شدند باید به آنچه به آن ها قول داده می شود عمل کرد و باید نسبت به موضوع تشویق شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار