کد خبر: ۴۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
زنجان- مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان تأکید کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته از سوی رسانه ملی، واقع‌بینانه بوده است.
به گزارش آرانیوز، سید محسن لطیفی بعد از سه شنبه  در نشست ستاد رسانه‌ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به مناسب ایام میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بابیان اینکه ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته از سوی رسانه ملی، واقع‌بینانه بوده است، افزود: امروز رسانه‌ها رسالت سنگینی را برای تبیین دستاوردهای انقلاب بر عهده‌دارند.

وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب و از همه مهم‌تر تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسلی که آن روزها را ندیده و تجربه نکرده است، به‌درستی تبیین شود و در این راه رسانه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروز که دشمنان این نظام و بدخواهان این ملت چشم دیدن عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارند، به انحای مختلف تلاش می‌کنند تا دستاوردهایی که در طول چهار دهه گذشته به‌دست آمده است را کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه ستاد رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و صداوسیمای مرکز زنجان نیز در همین راستا اقدام به تولید و تهیه برنامه‌های مختلفی برای ایام‌الله دهه فجر امسال کرده است، ادامه داد: سید عشق، انقلاب در زنجان، دستاورد، زمستان سبز، ما می‌توانیم، آن روزها و ... ازجمله برنامه‌هایی است که قرار است در قالب آن به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از قاب رسانه ملی در استان زنجان پرداخته شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در ادامه با یادآوری اینکه در طول چهل سال گذشته، توطئه‌های و شیطنت‌های زیادی از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال‌شده که با این وجود امروز شاهد تداوم اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: بی‌شک، رسیدن به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی، دولت اسلامی و ... از آرمان‌های انقلاب بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بخشی از ظرفیت این نظام صرف خنثی کردن این شیطنت‌ها شد تا از دست‌یابی به همه آرمان‌ها بازبمانیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید به این مهم آگاهی داشته باشند که برای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 220 هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است، افزود: ملت ایران به راهی که انتخاب کرده، واقف است و برای اثبات این ادعا می‌توان اقتدار چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثال زد، اقتداری که بی‌تردید اگر سایر کشورها نیز از آن برخوردار بودند، انقلاب‌هایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ازهم‌پاشیده نمی‌شد.

لطیفی با تأکید بر اینکه تبیین هنرمندان دستاوردهای انقلاب اسلامی، از وظایف اصلی رسانه‌ها در برهه کنونی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: توفیقاتی که در حوزه‌های پزشکی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نانو و ... به‌دست آمده، در شرایطی حاصل‌شده که کشور از سوی استکبار جهانی مورد تحریم‌های ظالمانه قرارگرفته است، به همین خاطر رسانه‌ها باید با تبیین این دستاوردها، از حرکت نفوذی‌ها که قصد دارند ناامیدی و یاس را در جامعه ترویج دهند، جلوگیری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار