کد خبر: ۴۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
بندر ماهشهر – امام جمعه بندر ماهشهر گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان باعث می‌شود که شعارهای نابی همچون مرگ بر آمریکا زنده بماند.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: فضای امروز جامعه فضای اربعینی است و امسال هم با وجود تمام شیطنت‌های دشمنان قرآن و اهل بیت مراسم امسال شکوهش بیشتر از سال‌های گذشته بود و باز هم تیر دشمنان به سنگ خورد.

وی افزود: مردم عراق همه بسیج شده بودند برای استقبال از زوار ایرانی. این موضوع پاسخ دندان شکنی بود برای کسانی که قصد فتنه گری داشتند و می خواستند مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین را کم‌رنگ جلوه دهند. حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی هر سال روح تازه‌ای به مردم و مسئولان و جامعه می‌بخشد و این از توفیقات و افتخارات کشور است.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در ادامه با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، عنوان کرد: محاسبات دشمن همیشه غلط از آب در می‌آید و در یوم‌الله ۱۳ آبان این موضوع را به خوبی احساس و مشاهده کردیم. این روز برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از مناسبت‌های مهم این روز است که امام راحل بر آن مهر تأیید زدند و از آن به عنوان انقلاب دوم ایران نام بردند.

وی تأکید کرد: دشمنی ما با آمریکا در واقع ریشه اعتقادی دارد. باید در هر زمان دشمن خود را بشناسیم و از آن تبری بجوییم. یزید زمان را باید شناخت و کسانی که متوهمانه تصور می‌کنند مذاکره و سازش با امریکا مشکلات اقتصادی ما را حل می‌کند به کرات عکس این موضوع را مشاهده کرده‌اند.

غبیشاوی متذکر شد: اگر قرار است مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان حل شود تنها راه حلش استفاده از ظرفیت‌های داخلی است. رهبر معظم انقلاب همواره بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا تأکید فرموده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا یک شعار استراتژیک و موضع‌گیری ما بر اساس همین شعار است.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان اظهار کرد: پشت دستگاه حاکمیت و تمام سیاست‌های آمریکا صهیونیست‌هایی قرار دارند که برای جهان اسلام نقشه می‌کشند. راهپیمایی ۱۳ آبان باعث می‌شود که این شعارهای ناب زنده بماند و یادمان بماند راهی که انتخاب کرده‌ایم راه عزتمندی و هیهات من الذله است و شکوه این کشور ادامه این راه است که راه شهدا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار