کد خبر: ۴۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
چذابه ـ رئیس اداره تعزیرات دشت آزادگان از مشخص بودن نرخ اتوبوس انتقال زائران از چذابه به شهرهای مبداء خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمدرضا طالبی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای مستمر طی سه هفته اخیر از مرز چذابه و پارکینگ خودروها اظهار کرد: هزینه پارک خودرو به صورت روزانه هر روز پنج هزار تومان و به صورت ساعتی نیز هر ساعت هزار تومان محاسبه می شد.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مسافربری مستقر در چذابه افزود: نرخ اتوبوس های چذابه ـ تهران اتوبوس معمولی ۱۰۰ هزار تومان و VIP ۱۵۹ هزار تومان، چذابه ـ اصفهان اتوبوس معمولی ۸۰ هزار تومان و VIP ۱۲۶ هزار تومان، چذابه ـ یزد اتوبوس معمولی ۱۱۵ هزار تومان و VIP ۱۸۵ هزار تومان، چذابه ـ شیراز اتوبوس معمولی ۸۰ هزار تومان و VIP ۱۲۷ هزار تومان، چذابه ـ مشهد اتوبوس معمولی ۲۰۰ هزار تومان و VIP ۳۲۰ هزار تومان و همچنین چذابه ـ اهواز نیز اتوبوس معمولی ۲۰ هزار تومان و VIP ۳۰ هزار تومان است.

رئیس اداره تعزیرات دشت آزادگان با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از محل استقرار دائم مواکب تصریح کرد: این بازدیدها به منظور بررسی وضعیت بهداشتی مواکب انجام شد.

طالبی در پایان با اشاره به برگزاری یک نشست هم اندیشی با گمرک چذابه گفت: زائران در صورت هرگونه شکایت می توانند با شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات تماس بگیرند؛ همچنین امکان اعلام شکایت، نظرات و پیشنهادات از طریق سایت WWW.T۱۳۵.IR فراهم شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار