کد خبر: ۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: محتوای شعارهای ۱۳ آبان باید پاسخگوی پارازیت ها و توطئه دشمنان باشد و برای همیشه آنها را ناامید کند.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان بیرجند بیان کرد: تمام اجزای موجود در عالم دارای هدف نهایی هستند که برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن، انسان را احسن مخلوقات تعریف کرده است، گفت: آنگاه که خداوند آدم را خلق کرد، فرشتگان را برای تعظیم بر وی دستور داد که این امر نشانه جایگاه ویژه آدم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انسان را موجودی مقدس دانست و افزود: تمام موجودات عالم در اختیار انسان  است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دانش آموزان بیان کرد: این قشر سرمایه های جهان هستی بوده و دارای ارزش بالایی هستند.

آیت الله عبادی خطاب به دانش آموزان حاضر در جلسه بیان کرد: شما در چهار راه زندگی قرار دارید که باید درست تصمیم بگیرید  و امانت بزرگی که در دست دارید را ارزان نفروشید.

وی با بیان اینکه خانه، مدرسه و مسجد مثلثی مقدس است که باید با یکدیگر پیوند داشته باشد، افزود: این مثلث اگر برای حفظ دانش آموزان خوب عمل کند، کار پیغمبران را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان دارای تزکیه، پاکی و طهارت نفس است، افزود: امروز دشمنان پست در چهارچوب حیوانی درنده، گزنده و ناپاک به دنبال از بین بردن فرهنگ، عدالت و تزکیه هستند.

وی با خواستار هوشیاری خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان شد و اظهار کرد: همچنین نهادهایی مانند آموزش و پرورش که جامعه هدف دانش آموزان را در اختیار دارند باید بسیار هوشیار باشند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هر کشوری برای رسیدن به اهدافش بر روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری می کند، گفت: جای سوال است که برخی از افرادی که این وظیفه سنگین را بر عهده دارند چرا برای آموزش و پرورش کم می گذارند؟

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: محتوای شعارهای این روز بزرگ باید پاسخگوی پارازیت دشمن باشد و برای همیشه او را ناامید کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار