کد خبر: ۴۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی این استان خبر داد.
عبدالرضا بازدار صبح سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی در استان، اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شده است.

وی، بیان داشت: از این میزان ۹۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به اشتغال روستایی و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز مربوط به طرح های اشتغال فراگیر بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: ما بقی این تسهیلات از محل منابع دیگر است.

بازدار با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، بانک ها، توسعه مکانیزاسیون به میزان ۳۹ میلیارد تومان که از این میزان ۱۰ میلیارد تومان جذب شده است، افزود: توسعه گلخانه های کوچک در استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین سطح زیر کشت پاییزه استان را ۵۰۰ هزار هکتار شامل گندم، جو، حبوبات، کلزا و ... عنوان کرد و گفت: برای تامین نهاده های دامی و کودهای شیمیایی در استان مشکل خاصی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه ظرفیت دیم استان ظرفیت بالایی است، تصریح کرد: در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است تا تولید عملکرد استان را در این حوزه بالا ببریم.

بازدار در ادامه با تاکید بر پرداخت سرمایه در گردش از سوی بانک های استان برای فعالیت های زراعی، گفت: در این فصل با مراجعه کشاورزان نیازمند همکاری بانک ها در این زمینه هستیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار