کد خبر: ۳۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان خبر داد.
سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: معضل قاچاق سوخت یکی از مسائل مبتلا به استان است که برای حل آن باید همه دستگاه ها و آحاد مردم مشارکت کنند.

وی بیان کرد: مقدار سهمیه سوختی که برای مصرف استان سیستان و بلوچستان در نظرگرفته شده است باید در چرخه صحیح توزیع و مصرف قرارگیرد تا دیگر شاهد صف های طویل سوخت نباشیم.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در طول ۴ماه گذشته با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان ۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۹۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده است.

وی گفت: فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برای حل معضل سوخت طرح فراگیری را آماده کرده که درآن نقش سایر دستگاه ها نیزدیده شده است و به زودی ارائه می شود.

سردار قنبری تأکید کرد: پلیس برای برقراری امنیت اقتصادی دوشادوش سایردستگاه ها و مردم با تمام قوا تلاش می کند و از طرح ها و راهکارهای خلاقانه آنها استقبال می کند وبرای هم افزایی در این حوزه آمادگی کامل دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق و ریشه کن کردن این پدیده شوم اقتصادی تنها با پیگیری انتظامی امکان پذیر نیست و برای توفیق پایدار در این حوزه باید فرهنگ سازی شود و همه دستگاه ها و آحاد جامعه پای کار بیایند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار