کد خبر: ۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از آغاز طرح قرائت و صدور آنی قبوض گاز مشترکین در شهرهای قزوین و تاکستان خبر داد.
اسماعیل مفرد بوشهری اظهار کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری امور بهره برداری و واحد فناوری و اطلاعات «IT»این شرکت درحال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح صدور قبوض آنی به شکل آزمایشی در زمستان سال گذشته در شهر محمودآباد اجرایی شد افزود: در حال حاضر حدود  ۴۰ درصد مشترکین استان در سه شهر قزوین، تاکستان و محمود آباد قبوض گاز خود را به صورت آنی، یعنی همزمان با مراجعه کنتور خوان و با توجه به قرائت آخرین مقدار مصرف گاز خود دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه فرایند کنتور خوانی، تهیه و توزیع صورتحساب، یک فرآیند هزینه بر و زمان بر است افزود: با راه اندازی سامانه جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکین گاز، شاهد تسهیل و تسریع در روند صدور قبوض مصرفی مشترکین خواهیم بود.

بوشهری درباره مزایای اجرای این طرح افزود: قرائت سریع و دقیق کنتور، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از سامانه GPS، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیر هنگام قبوض از جمله ویژگی های این طرح است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده پس از دریافت بازخوردهای لازم از کیفیت اجرایی شدن این طرح و رفع اشکالات احتمالی به تدریج مشترکین سراسر استان قبوض گاز خود را به شیوه آنی دریافت خواهند کرد.
نظرشما
پربازدیدها