کد خبر: ۳۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان گفت:همزمان با دهه کرامت، کاروان خادمان امام رضا (ع ) در تاریخ ۲۴ تیرماه وارد شهر زاهدان می شود.
 حجت الاسلام مهدی پودینه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مراسم استقبال از خادمان حرم رضوی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز ۲۴ تیر ماه سال جاری در مسجد حضرت معصومه (ص) شهر زاهدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه خادمان حرم رضوی به مدت ۵ روز در سیستان و بلوچستان حضور دارند، افزود: در دهه کرامت ۱۲۷عنوان برنامه در سطح مساجد استان اجرا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح «نذر شادی» در این ایام گفت: این طرح با مشارکت نهادهای مردمی و اصناف و بازاریان از طریق ارائه خدمات رایگان به مردم اجرا می شود.

وی همچنین به آغاز اجرای اوقات فراغت در مساجد سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در تابستان امسال ۷۰۸ پایگاه در شهرهای مختلف استان میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

حجت الاسلام پودینه تصریح کرد: در این کانون ها ویژه برنامه های مختلفی در رشته های ورزشی، نقاشی، اقتصاد مقاومتی، خیاطی و کامپیوتر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۰ هزار کودک و نوجوان از اقدامات این نهاد بهره مند شدند، خاطر نشان کرد: هم اکنون فراخوان کانون های فرهنگی هنری مساجد داده شده و در مرحله ثبت نام از متقاضیان قرار داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار