کد خبر: ۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کتابچه اهواز نگین خوزستان در 28 صفحه توسط اداره میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری شهرستان اهواز به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1394 منتشر شد.

کتابچه

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

این کتباچه شامل عکس و شرح مختصری از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی گردشگری اهواز است که متن آن را مجتبی گهستونی مشاور مدیرکل در امور تشکل های مردم نهاد و از فعالان میراث فرهنگی خوزستان نوشته است.
در مقدمه کتابچه اهواز نگین خوزستان که در تیراژ 5 هزار نسخه منتشر شده است افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری خوزستان و غلام جلیلی نیا رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری اهواز یادداشت نوشته اند.

همچنین جلیلی نیا رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری شهرستان اهواز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان ) گفت: برای اولین بار به منظور خدمات دهی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی و گردشگران در شهرستان اهواز برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: اکنون پایگاهی را در منطقه امانیه اهواز دایر کرده ایم و در این مکان خدمات خوبی را به مسافران نوروزی می دهیم و همچنین برای آشنایی بیشتر گردشگران با اماکن تاریخی و مناطق گردشگری اهواز نیروهایی را در نقاط مختلف شهرستان اهواز مستقر کرده ایم.

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری شهرستان اهواز ادامه داد: سعی داریم در این ایان از تمام ظرفیت و توان خود به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی استفاده کنیم. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار