کد خبر: ۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
مكوندی:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، تورنمنت چهارجانبه خوزستان را در هماهنگی تیمش برای ادامه حضور در لیگ برتر کشور تاثیرگذار دانست و گفت: پیروزی​های​مان در این تورنمنت از نظر روحی، بسیار به تیم كمك كرد.

قهرمانی در تورنمنت خوزستان روحیه تیم را بالا برد/شكل بازی​ ایران با آسیایی‌ها و قدرت‌های جهان یکی است

 به گزارش خبرنگار ورزشی آرانیوز (حوزه خوزستان)

بهروز مكوندي درباره قهرمانی تیمش در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان، اظهاركرد: پس از سال​ها و پس از تورنمنت نخل طلايي، شاهد يك تورنمنت ديگر در استان بوديم. اين تورنمنت خوب بود و چهار تيم خوب خوزستاني توانستند از اين مسابقات جهت آمادگي​شان بهره لازم را ببرند.

 

وي افزود: دو تيم ليگ يكي​اي هم كه در اين مسابقات شركت داشتند، از تيم​هاي قدرتمند ليگ يك و در گروه‌شان نیز جزو تيم​هاي صدرنشین هستند كه اين نشان از توانايي بالاي آن دو تيم است. تيم ما و استقلال خوزستان هم با توجه به بازيكنان جديدی كه جذب كرده بوديم، سعي كرديم در اين مسابقات وضعيت تيم‌هاي‌مان را بهتر كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: هدف ما از شركت در اين تورنمنت اين بود كه هم شناخت بهتري از بازيكنان جديدمان به دست آوريم و هم اين‌كه آن‌ها را با نفرات قبلي​مان هماهنگ​تر كنيم و خوشبختانه اين مسابقات با پيروزي‌هایی براي ما همراه بود و توانستيم اين رقابت​ها را خوب به پايان برسانيم و از نظر روحي- رواني هم بسيار به تيم ما كمك كرد.

 

وي درخصوص تعداد بالای اخراجی‌ها در این تورنمنت، عنوان كرد: به هر حال با توجه به اين‌كه چهار تيم خوزستاني در آن حضور داشتند، حساسيت​هايي به وجود آورده بود كه اين موضوع در فوتبال طبيعي است، ضمن اين‌كه فشار مسابقات هم بسيار بود و این اخراجی‌ها به این دلیل نبود که بازيكنان خوزستاني نسبت به هم كدورتي داشته باشند. من فكر مي​كنم خوزستاني بودن تيم​ها، باعث بالا رفتن فشار مسابقات شده بود. اين رقابت​​ها براي ما مربيان هم نقطه مثبتی بود؛ چرا كه مي​دانستيم تيم​هاي​مان با تلاش و انگيزه بيشتري كار مي​كنند. این رقابت‌ها كمك بزرگي به ما بود، چرا که تمام تيم​ها خيلي خوب و آماده بودند. به نظر من كادرفني چهار تيم، بهره لازم را از اين مسابقات بردند. تيم ما به نقاط ضعفش بيشتر پي برد و نقاط قوت​مان را هم پيدا كرديم و مي‌توانيم بيشتر روي آن​ها كار كنيم.

 

مكوندي درباره برنامه تيمش در ادامه تعطيلات ليگ، گفت: دو روز به تيم استراحت داده​ايم و بعد تمرينات​مان را آغاز مي​كنيم و احتمالا دو بازي تداركاتي هم انجام خواهيم داد. يكي از ديدارهاي تداركاتي​مان اگر صد درصد شود، 30 دي​ماه مقابل مس رفسنجان در مسجدسليمان است. پس از بازي​هاي تداركاتي و تمريناتي كه داريم براي اولين ديدار خانگي​مان در ليگ برتر مقابل پيكان آماده مي​شويم.

 

وي در ادامه درباره حضور استاندار خوزستان در تمرينات اين تيم در مسجدسليمان، خاطرنشان‌كرد: قطعا حضور آقاي مقتدايي كه هميشه كمك​ حال ورزش استان بوده است،​ بسيار موثر بود و اميدواريم با قول​هايي كه او داد، مسوولان نفت هر چه سريع‌تر كمك‌ كنند. استاندار هميشه پيگير مسايل و مشكلات ما بوده و تلاش كرده است كه مشكلات ما از سوي مسوولان وزارت نفت حل شود. من از او بابت حمايت​ها و پيگيري​هايش تشكر مي‌كنم و اميدوارم هر چه سريع‌تر مشكلات مالي​اي كه باشگاه ما با آن مواجه است، حل شود تا با خيال راحت‌تري براي ماندن تيم​مان در ليگ تلاش كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره اختصاص يك ميليارد تومان به این باشگاه به صورت قرض از منطقه آزاد اروند، گفت: اين يك ميليارد تومان ابتداي فصل به صورت قرضي از منطقه آزاد اروند گرفته شد و اين در واقع جزو بدهي​هاي باشگاه ما است و وقتي مشكل اسپانسر باشگاه‌مان حل شود، بايد اين بدهي را برگردانيم.

 

وي در ادامه درباره عملكرد تيم‌ملي در جام ملت​هاي آسيا مقابل تيم​هاي بحرين و قطر، توضيح داد: خوشبختانه پیروزی در هر دو بازي با توجه به حساسيتي كه تيم​هاي منطقه حاشيه خليج‌فارس نسبت به تيم ما دارند، از نظر روحي خيلي روي تيم ما تاثير مثبت گذاشت و خوشحالم كه هر دو مسابقه را با پيروزي پشت سر گذاشتيم. مطمئن هستم با توجه به بار رواني مثبتي كه این دو پیروزی به تيم وارد کرد، تیم‌ملی مي​تواند در بازي با امارات هم دست پر از ميدان خارج شود.

 

مكوندي ادامه‌داد: اميدوارم اگر قرار است اشتباهي از تيم​مان با توجه به شكل و نوع بازي​اي كه انجام مي​دهد، سر بزند، آن اشتباه در بازي با امارات باشد نه در ديدارهاي حذفي. كي​روش روي شكل بازي تيم‌ملي كار كرده است و به نظرم شكل بازي​مان با نوع بازي مقابل تيم​هاي آسيايي و تيم​هاي قدرتمند جهاني فرقي ندارد. شكل تيمي​مان، بازي​اي از عقب و بسته و چشم به ضدحملات و حمايت بازيكنان از تك مهاجم​مان است. به هر حال با توجه به اين‌كه روي اين نوع بازي كار كرده​ايم، عقب بازي كردن​ و تمركز روي اصل دفاع، مي​تواند خيلي خوب باشد و البته اگر در خط دفاع​ مرتكب اشتباه شويم، اين خطرناك بوده و فاصله​اي كه به وجود مي​آيد و دور بودن‌مان از خط دروازه حريف، ممكن است مشكل​ساز شود، هر چند در اين سيستم بازي، با توجه به ضدحملاتي كه به دست مي​آوريم، ممكن است موقعيت​هاي بسياري به دست آوريم.


منبع : ایسنا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار