کد خبر: ۱۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
سردار «جعفری» به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست خفت بار آمریکا در تجاوز نظامی به ایران اسلامی در طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت واقعه طبس

به گزارش آرانیوز از زاهدان، سردار «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه‌، سالروز شکست خفت بار آمریکا در تجاوز نظامی به ایران اسلامی در طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه و خفت بار آمریکا در حمله نظامی به طبس، نشان از  هوشیاری و هوشمندی ملت ایران در شناخت ماهیت دشمنان  انقلاب و نظام اسلامی دارد.

اینک با گذشت 44 سال ناکامی دولت آمریکا در عملیات طبس ، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر بی‌اثر کردن انواع تهدیدات و تحریم‌های آمریکایی، با اقتداری روزافزون در مسیر تحقق شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی، حفظ استقلال ملی، شکوفائی و پیشرفت همه جانبه، به پیش می‌رود.

متجاوزگران بدانند که دوران تهدید، تجاوز، لشکر کشی و بکارگیری گزینه نظامی علیه ملت ها به پایان رسیده دشمنان انقلاب و نظام به ویژه امریکا به خوبی دریافتند که هرگونه خطای محاسباتی آنان منجر به خسارت‌های راهبردی مانند آنچه در روزهای اخیر در عملیات تنبیهی "وعده صادق" علیه رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی پدید آمد، خواهد شد.

ملت ایران به مدد مقاومت مستمر و همه‌جانبه تاریخی خود برابر نظام سلطه، استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا، با درک شرایط خطیر و حساس جاری کشور ، لحظه‌ای از مکر و حیله‌های پیچیده جبهه دشمن غفلت نکرده و تحت هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آماده هرگونه جانفشانی در حفظ دستاوردها و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در مقابله با تهدیدهای عملی دشمن و بی‌اثر کردن توطئه‌های آمریکای خبیث و با آمادگی کامل مهیای به نمایش گذاشتن اقتدار، عظمت، صلابت، سازش‌ناپذیری و نفوذناپذیری خود در عرصه نبردهای واقعی است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار