کد خبر: ۱۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز حادثه طبس؛
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، بیانیه‌ای صادر کرد.

واقعه طبس، تاریخی‌ترین ناکامی دشمنان علیه ایران اسلامی بود

به گزارش آرانیوز از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ بود که زبده‌ترین کماندو‌های آمریکایی با مدرن‌ترین هواپیما‌ها و بالگرد‌های خود با هدف ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ایران و آزادی جاسوسان در بندشان طی عملیاتی پیچیده وارد عمق خاک کشور شده و در محلی که امروز با نام «موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس» شناخته می‌شود فرود آمدند. همه چیز برای انجام این عملیات مهیا به نظر می‌رسید و مقامات کاخ سفید با همکاری عوامل نفوذی خود در ایران از ماه‌ها قبل خود را برای آن آماده کرده بودند. اما آن‌ها در محاسباتشان از نیروی ریزدانه‌های شن که با مشیت الهی به پا خواسته و همچون پر کاه بالگرد‌های غول پیکرشان را در هم کوبید غافل مانده بودند.

به فضل الهی با گذاشت حدود چهار دهه از ماجرای طبس، شیطان بزرگ، برغم زنجیره متمادی از توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های سخت و ویرانگر نه تنها در مقابله با انقلاب اسلامی و رویارویی با ملت ایران طرفی نبسته است، بلکه با افول هژمونی منطقه‌ای و تضغیف جایگاه ابرقدرتی خود در صحنه‌های بین‌المللی، نظاره گر پیروزی‌های پی در پی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی و جایگاه ملت بصیر و انقلابی ایران به عنوان الگوی بلا منازع جوامع و ملت‌های حق طلب و سلطه‌ستیز شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعلام می‌دارد؛ تسلیم ناپذیری ملت ایران و آمادگی همه جانبه نیرو‌های مسلح، تحت قدرت لایزال خداوند و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رمز موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار