کد خبر: ۱۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:
«نعمتی» با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، گفت: تالیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.
فرماندران فارس برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند
به گزارش آرانیوز از فارس، «محسن نعمتی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای کارمند استان اظهار داشت: ادارات استان فارس باید ساخت نماد‌های شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند و زمینه‌سازی برای برگزاری کنگره شهدا به صورت باشکوه و الهام‌بخش را دستور کار قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، ادامه داد: تالیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.
 
نعمتی با تاکید بر نقش ویژه استانداری فارس در دوران دفاع مقدس بیان کرد: استانداری فارس هم در ستاد پشتیبانی جنگ و هم در ستاد بازسازی آبادان و مهران و دیگر مناطق نقش برجسته‌ای داشته است.
 
بنابه گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، ادارات استان فارس باید در زمینه تعیین تعداد و مشخصات شهدای کارمند و همچنین اقدامات مرتبط با کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند.
 
این مقام مسئول همچنین به انتخاب شهید عزیز قاضی به عنوان شهید شاخص استان اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز از مدیران و کارکنان استانداری فارس بوده‌اند و سالن جلسات استانداری از سال‌ها قبل به نام این شهید گرانقدر مزین شده است.
 
 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار