کد خبر: ۱۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: متاسفانه جوامع ببن‌الملل در قبال نسل‌کشی و ترورهای رژیم صهیونیستی سکوت هدفمندی را دنبال کرده‌اند و امیدی به آنان برای محکوم کردن جنایات این رژیم وجود ندارد.

عملیات «وعده صادق» در اصل شکستن هیمنه پوشالی ارتش عنکبوتی بود

به گزارش آرانیوز از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در معراج شهدای اهواز و در جمع پاسداران دانشجوی دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی به معنای واقعی هار شده و تمام قوانین بین‌المللی را نادیده گرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه خود مورد شناخت جهانیان قرار گرفته و همه جهان به این نتیجه رسیده‌اند که این رژیم چگونه با مردم مظلوم غزه رفتار می‌کند.

سردار مرادحاجتی گفت: متاسفانه جوامع ببن‌الملل در قبال نسل‌کشی و ترورهای رژیم صهیونیستی سکوت هدفمندی را دنبال کرده‌اند و امیدی به آنان برای محکوم کردن جنایات این رژیم وجود ندارد اما ملت‌های دنیا که تا چندی پیش حامی برنامه‌های رژیم صهیونیستی بودند، امروز همزمان با ملت ایران در خیابان‌ها حضور یافته و خواستار حذف این رژیم گرگ صفت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از حمایت مردم از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» بیان داشت: این عملیات که در اصل شکستن هیمنه پوشالی ارتش عنکبوتی بود، عزت و افتخار دیگری را به مردم ایران هدیه داد.

وی افزود: با توجه به این که اکثر مردم با وجدان دنیا حتی در دل آمریکا و انگلیس خواهان حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای زمین هستند امیدواریم که روزی کاروان‌های راهیان نور را در سرزمین بیت‌المقدس ببینیم.

سردار مرادحاجتی گفت: شهادت هنر مردان خداست و ملت ایران پر از مردان خدایی است که عاشقانه به پیشواز شهادت می‌روند و این را دشمنان نادان ما متوجه نشده‌اند و کماکان به ترور فرزندان جبهه مقاومت می‌پردازند در حالی که مقاومت یک تشکیلات انسانی و یا نظامی نیست بلکه یک تمدن نوین و یک مکتب دائمی است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار