کد خبر: ۱۱۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
سپاه فجر فارس به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان را رمز مانایی و ماندگاری سپاه دانست.
وفاداری به اصول انقلاب اسلامی رمز مانایی سپاه پاسداران است
به گزارش آرانیوز از فارس، در آستانه فرارسیدن ۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان را رمز مانایی و ماندگاری سپاه دانست. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

باسمه تعالی

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ (انفال/۶۰)

دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ آغاز درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی به درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید. با تکوین ساختار الهی سپاه و در پی آن سازماندهی نیرو‌های مخلص مردمی در قالب بسیج مستضعفین، قدرت به استضعاف کشیده ایرانیان در پی استبداد داخلی و استعمار خارجی به مدد نفس مسیحایی امام راحل (ره) با حضور عناصر مومن و انقلابی در قاب و قالب «سپاه» بازیابی و نمایان گشت، آنچنان‌که نماد و نمود آن در دفاع مقدس آشکارترین صحنه غلبه قدرت ایمان ایرانیان بر قدرت‌هایی اهریمنی و مستکبر بود.

ایمان، اخلاص و توکل همراه با عقلانیت معنوی و الهی سرمایه اصلی پاسدارانی گشت که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جنگ را به گنج تبدیل نمودند.

ایجاد فرصت از دل بحران‌ها و تهدیدات در میدان‌های متفاوت از یک سو و گسترش جبهه مقاومت با تکوین هسته‌های مقابله با استکبار جهانی از سوی دیگر همراه با دستیابی و به‌کارگیری آخرین فن‌آوری‌های روز در عرصه دفاعی از دستاورد‌های بزرگ سپاه در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و نیز حمایت از نهضت‌های رهایی بخش و ستم دیده جغرافیای جهان اسلام است.

امری که امروز تعیین‌کنندگی خود را در تغییر شکل هندسه جهانی قدرت مبرهن ساخته است. ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه زدن و آسیب رساندن به شجره طیبه انقلاب اسلامی و بالندگی ایران نتیجه امنیت‌سازی درونی و بیرونی سپاه به همراه با سایر نیرو‌های مسلح قهرمان جمهوری اسلامی است.

قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از، ولی امر مسلمین و مفهوم مترقی ولایت مطلقه فقیه و تداوم بخشی به راه و صراط مستقیمی است که شهدای عزیز و ایثارگران و جانبازان و آزادگان بنیان نهادند.

وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان و عرصه و موقعیت رمز مانایی و ماندگاری سپاه است. عناصر سپاه و شاکله الهی آن همواره اصول اعتقادی و انقلابی را برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اصلی‌ترین راهبرد می‌دانند به طوری‌که هم وندی و گسست‌ناپذیر عمل انقلابی سپاه با اصول و آرمان‌ها موجب عزتمندی ایران اسلامی و همه مستضعفین و آزادی‌خواهان عالم گشته است.

عزتمندی سپاه در عملیات وعده صادق و دفاع مشروع که با شکست مطلق قدرت شیطانی پوشالی رژیم خبیث صهیونیستی و همه قدرت‌های پشیبان آن از آمریکا تا نوکران آن گشته برساخته از وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون بوده است که ان‌شاءالله به فضل الهی این توفیقات افزون یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد.

سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد الهی، انقلابی و عزت‌ساز سپاه و و مولود انقلاب اسلامی به آحاد مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خطه ۱۵ هزار آلاله به خون خفته این سرزمین مقدس، اطمینان می‌دهد تا آخرین نفس و قطره خون به همراه ملت عزیز ایران و در راه اعتلای کلمه حق و رسیدن به قله‌های تمدن اسلامی در مقابله با همه استکبار جهانی و مزدوران دست پرورده آنان خواهد ایستاد و از هیچ تلاش جهادی دریغ نخواهد نمود.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار