کد خبر: ۱۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشور‌های بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها را کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

اقتدار ایران اسلامی در جهان با اقدام اخیر سپاه تثبیت شد

به گزارش آرانیوز از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی اظهار داشت: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردارد خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که این امر از سوی سپاه محقق شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشور‌های بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها را کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

وی ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و کاملا قانونی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: حضرت امام (ره) حکومت اسلامی را پایه گذاری کردند و یک بسته کامل پشتیبان نیز برای جامعه تدارک دیدند که آن هم تشکیل سپاه بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها