کد خبر: ۱۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
استاندار همدان:
«قاسمی‌فرزاد» گفت: سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند.

جانبازان همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند

به گزارش آرانیوز از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

وی افزود: سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند.

استاندار همدان تصریح کرد: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار