کد خبر: ۱۱۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
بیاتی گفت: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود.

عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای دشمن

به گزارش آرانیوز از اراک، «ولی‌الله بیاتی» نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملیات تنبیهی مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خدا را شاکریم که با استعانت از ذات اقدسش و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر‌(عج) و رهنمودها و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، افتخار دیگری برای کشور و انقلاب به ارمغان آمد.

وی افزود: سربازان بی‌ادعای ایران اسلامی در قامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به داخل سرزمین‌های اشغالی، در پاسخی قاطعانه ضربه‌ای مهلک بر پیکر رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی وارد ساختند.

بیاتی عنوان کرد: عملیات مقتدرانه و بی‌سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق، پیام‌آور‌ شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با‌قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود. این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ و درس عبرتی برای دشمن بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار