کد خبر: ۱۱۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
شهید «علی عسگری»:
در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی عسگری» آمده است: همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید و از دستورات او پیروی کنید و نگذارند دشمنان داخلی و خارجی در این انقلاب عظیم ما خللی وارد کنند.

همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید

به گزارش آرانیوز از اراک، شهید والامقام، «علی عسگری» در بیستم شهریور سال 1347 در روستای شهابیه - خمین در خانواده‌ای مؤمن و معتقد متولد شد و روزهای زیبای کودکی را در کنار اعضای مهربان خانواده پشت سر گذاشت. او در دامن پر مهر مادر مهربانی آموخت و زیر سایه پدر، غیرت و جوانمردی را یاد گرفت.

عسگری کم‌کم وارد دوران جوانی شد و به جوانی مهربان و مؤمن تبدیل شد که همه کسانی که او را می‌شناختند، دوستش داشتند و به او مهر می‌ورزیدند. در زمان جنگ تحمیلی برای خدمت مقدس سربازی فرا خوانده شد و مشتاقانه برای نبرد با دشمن به سمت کربلای ایران راهی شد. شهید علی عسگری سرباز لشکر 28 کردستان بود و پس از مدتی نبرد دلاورانه با دشمن در بیست و دوم فروردین‌ماه سال 1367 در عملیات بیت‌المقدس 5 با اصابت ترکش به سر و بدنش به جمع شهدای ایران‌زمین ملحق شد و پیکر مطهرش در زادگاهش - شهابیه - به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی عسگری»:

پدر و مادر، اگر من از بین شما پرواز کردم و به ابدیت و معشوق خود پیوستم، هرگز ناراحت نشوید و برایم گریه و زاری نکنید چون اگر شما گریه و زاری کنید، دشمنان مرا شاد می‌گردانید و باعث خوشحالی دشمنانم می‌شوید و به خواهرانم بگویید زینب(علیها السلام) گونه باشند و دستورات اسلام را به خوبی انجام دهند تا خداوند از آن‌ها راضی و خشنود گردد و به برادرانم بگویید همیشه در راه اسلام گام بردارند و تابع ولایت‌فقیه باشند.

و در پایان، پیامی نیز به امت حزب‌الله و خدا جوی ایران دارم که همیشه گوش به فرمان امام(قدس سره) خود باشند و از دستورات او پیروی کنند و نگذارند دشمنان داخلی و خارجی در این انقلاب عظیم ما خللی وارد کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار