کد خبر: ۱۱۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر اراک:
میرنظامی گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) و میدان امام حسین (ع) به گره‌گشایی از ترافیک شهری اراک بسیار کمک می‌کند.

کاهش ترافیک اراک با اجرای پروژه‌های شهری

به گزارش آرانیوز از اراک، «سید وحید میرنظامی» رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک طی سخنانی درخصوص پروژه های شسهری اظهار داشت:  اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اراک به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری تاریخ استان مرکزی در اراک است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، زوتر از موئد مقرر به بهره‌برداری رسید و زیر بار ترافیک رفته است.

وی در خصوص طول مسیر زیرگذر امام خمینی(ره) و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا بیان کرد: پروژه عظیم میدان امام خمینی(ره) در ۱۳ هکتار و به طول یک‌ هزار و ۸۰۰ متر زیرگذر با تلاش ویژه قرارگاه خاتم الانبیا و مجموعه شهید رجایی به عنوان پیمانکار در تسریع روند اجرا و تکمیل پروژه بسیار موثر بود.

میرنظامی گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) یکی از پروژهای مهم در شهر اراک است که با همکاری همه مسئولان به پایان رسید و از محله‌های کوی آزادگان، شهرک الغدیر، امیرکبیر، بعثت فاز ۱ عبور می‌کند، میدان امام حسین(ع) به معابر مهمی مانند آزادگان، قائم مقام، بزرگراه امام علی(ع)، کمربندی شمالی اراک و همچنین بزرگراه شمالی متصل می‌شود که قرارگاه خاتم‌الانبیا و مجموعه شهید رجایی به عنوان پیمانکار در تسریع روند تکمیل پروژه همکاری لازم را داشته‌اند که پیش از وقت مقرر پرژه تکمیل و بهره‌برداری شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان شهر اراک افزود: بهره برداری از زورخانه، چندین فضای سبز در سطح شهر و ساماندهی و بهره برداری بسیاری از طرح‌های نیمه تمام در استان مرکزی که به همت شورای شهر و همه مسئولین به پایان رسیده است.

میرنظامی در خصوص اهمیت و نقش این دو پروژه مهم در اراک خاطرنشان کرد: میدان امام خمینی(ره) و میدان امام حسین(ع) به بازگشایی گره ترافیک شهری بسیار کمک می‌کند که با وحدت مسئولان توانستیم این دو پرژه عظیم و مهم را بهره‌برداری کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار