کد خبر: ۱۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: روز قدس پایگاه‌های ثابت و سیار کمک به مردم فلسطین در استان دایر بود و مردم روزه‌دار مازندران ۸۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
کمک ۸۰۰میلیون تومانی مازندرانی‌ها به مردم فلسطین

به گزارش آرانیوز از ساری، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: 100 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان فعال بود.

وی با اشاره به  استقبال فراوان مردم از این پایگاه‌ها تصریح کرد: مردم انقلابی استان مثل همیشه در صحنه‌ اجتماعی و در راه مبارزه حق علیه باطل پای کار بودند.

معافی گفت: مردم نوع‌دوست مازندران   مبلغ 800میلیون تومان به مردم مظلوم فلسطین کمک کردند که نسبت به سال گذشته بیش از 400 درصد رشد داشت.

معافی افزود: حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده انزجار آن‌ها از ظلم مستکبران است.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها در مسیر راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه مستقر بودند و کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه  یک وظیفه انسانی و دینی است.

معافی تاکید کرد: مردم نوعدوست استان مازندران می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037691990036154  و یا شماره حساب  0102714739003  نزد بانک صادرات برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص دهند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران در ادامه گفت: در کنار فعالیت پایگاه کمک به مردم بی‌دفاع فلسطین پایگاه حامی‌یابی نیز برای حمایت از فرزندان  ایتام و محسنین فعالیت داشت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار