کد خبر: ۱۱۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران:
«سقائی» گفت: محافل انس با قرآن در مدارس استان مازندران برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می‌شود

به گزارش آرانیوز از مازندران، «مهدی سقائی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تاکید ویژه‌ای نسبت به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی داریم و در سال جاری چهل و دومین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه‌های قرآن فرصت بسیاری خوبی است که تلاش‌های فعالان فرهنگی در این حوزه به خوبی دیده شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این دوره از نمایشگاه به خوبی دیده می‌شود، تصریح کرد: با در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در این مجموعه به نوعی تبادل تجربه هم صورت می‌گیرد.

سقایی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران فعالیت مناسبی در ترویج و آموزش قرآن دارد و فعالیت مراکز قرآن کریم این نهاد به عنوان یکی از مراکز آموزش تخصصی مورد توجه است.

وی همچنین به میزبانی مازندران در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور در استان اشاره و یادآور شد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف دانش آموزی باید به گونه‌ای باشد که نه تنها دانش آموز بلکه خانواده‌اش هم در این پویش مشارکت کند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با نمایشگاه سال جاری به رونمایی اثر قطعه اسماء‌الحسنی ویژه دانش آموزان مراکز منتخب دارالقرآن استان اشاره کرد و افزود: مراسم ویژه‌ای برای این موضوع در سالن اصلی ارشاد استان در نظر گرفته شده است.

سقایی دیگر برنامه‌های این نهاد آموزشی در این نمایشگاه را ویژه برنامه «قرآن بخوان و جایزه بگیر» ذکر کرد و گفت: مسابقه طرح مصباح الهدی ویژه دانش آموزان در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار