کد خبر: ۱۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
شهردار شهرکرد گفت: پرداختن به شهرکرد و هویت آن نباید به یک روز منحصر شود و باید این موضوع در کل سال مورد توجه قرار گیرد .

پرداختن به هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود

به گزارش آرانیوز استان چهارمحال وبختیاری، محمد حسین واحدیان باا اشاره به 31 اردیبهشت ماه روز شهرکرد، اظهار داشت: پرداختن به شهرکرد و هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود و باید این موضوع در کل سال مورد توجه قرار گیرد و به صورت نمادین در 31 اردیبهشت روز شهرکرد متجلی شود.

وی افزود: اطلاعات هویتی در خصوص شهرکرد بسیار زیاد است، که نمی‌توان به همه آنها در یک روز پرداخت و در یک روز تنها می‌شود یک جشن برگزار کرد و به همین دلیل سعی شده است یک هفته به عنوان هفته فرهنگی شهرکرد شکل گیرد.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: روز شهرکرد فقط مربوط به یک دستگاه نیست و متعلق به شهرکرد است و همه دستگاه‌ها در معرفی شهر باید تلاش کنند و سعی شود به واسطه بنیاد شهرکردشناسی، سیاست‌های که در این یک هفته برنامه‌ریزی می‌شود در طول سال هم استمرار داشته باشد.

واحدیان اضافه کرد: موضوع زنده نگه‌داشتن هویت شهری شهرکرد در سرفصل‌های بودجه‌ای همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید لحاظ شود، محتواهای زیاد در شهر وجود دارد و نیاز است که به این محتواها بیشتر پرداخته شود.

وی ادامه داد: مفاخر و مشاهیر زیادی در شهرکرد وجود دارند که ضمن ارج نهادن به مفاخر، مشاهیر، نام‌آوران و نخبگانی که در قید حیات نیستند، نباید از افراد فعلی نیز غافل شد، ملاک اصلی برای انتخاب افراد باید خدمت و تأثیرگذاری آن فرد در شهرکرد باشد، پرداختن به این موضوع موجب ایجاد انگیزه در افراد برای خدمت بیشتر در شهر می‌شود.

واحدیان گفت: برای جهانی شدن شهرکرد به عنوان شهر نمد می‌طلبد که دستگاه‌های دیگر هم در کنار شهرداری قرار گیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار