کد خبر: ۱۱۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از احداث  ۴۰۰ هکتار  مجتمع گلخانه‌ای و دام در  شهرستان شهرکرد خبر داد.
احداث ۴۰۰ هکتار مجتمع گلخانه و دام در شهرکرد

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، دلشاد جهانبخشی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه 400 هکتار  مجتمع گلخانه‌ای و دام در  شهرستان شهرکرد مکان‌یابی، استعدادیابی و مطالعات انجام شده است، اظهار داشت: مجوزهای لازم برای افتتاح 90 هکتار مجتمع گلخانه در شهر کیان گرفته شده و فاز اول آن افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز اول مجتمع گلخانه فرخشهر در سطح 7 هکتار به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد:  برای 20 هکتار دیگر نیز در فرخشهر  مجوز صادر شده که در مرحله اخذ  تسهیلات بانکی هستند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با این مقدار احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح استان، تحول شگرفی در بخش مسائل زیست محیطی و بهداشتی و اشتغال ورونق  تولید و بهره‌وری از منابع محدود آب و خاک اتفاق خواهد افتاد.

جهانبخشی با اشاره به انجام عملیات اجرایی زیرساخت‌های شهرک گلخانه و دام گندمان، گفت: در شهر گندمان قرار است شهرک گلخانه و مجتمع دام با 65 هکتار مساحت احداث شود که موجب اشتغالزایی یک هزار نفر می‌شود.

وی با اشاره به احداث 150 هکتار مجتمع دام و 200 هکتار مجتمع گلخانه با اجرای طرح تقویت گاز در استان، خاطرنشان کرد: حمایت جدی و هماهنگی مسئولان عالی استان در بخش کشاورزی و همچنین کمک مردم اتفاق مهمی است که سابقا در ادوار مختلف دیده نشده است.

 

 
برچسب ها: کشاورزی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار