کد خبر: ۱۱۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
ایرنا نوشت : دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: وظیفه دولت باید روان‌سازی، نظارت و هدایت باشد و کار را به دست مردم بسپارد اگر این اقدام‌ها انجام شود قدم بزرگی در این راستا برخواهیم داشت.

کاهش تصدی گری  دردستور کار دولت سیزدهم  قرار گرفته است

سید جمال الدین خدابخشی افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در چهار ساحت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت، مردم باید وارد میدان شوند و ایفای نقش کنند به همین منظور دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت در بیشتر شهرستان‌های استان به جز یکی یا ۲ مورد معرفی و در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: ماموریت ستاد حکمرانی مردم و دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت شناسایی جریان‌های حلقه‌های میانی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها به شمار می‌رود که هم‌اکنون این جریان‌ها در حال فعالیت هستند.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: ستاد حکمرانی مردم و دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت شناسایی اقدام‌هایی است که می‌شود در حوزه‌های مختلف به مردم واگذار کرد.

وی تاکید کرد: به طور مثال در حوزه اقتصادی اگر فعالیتی وجود دارد که می‌شود مردم آن‌را انجام دهند روان‌سازی و کارها و فعالیت‌ها به مردم واگذار شود.

خدابخشی با تاکید بر اینکه تمام تاکید شبکه مردمی‌سازی دولت این است که دولت نباید تصدی‌گری کند، تاکید کرد: وظیفه دولت باید روان‌سازی، نظارت و هدایت باشد و کار را به دست مردم بسپارد اگر این اقدام‌ها انجام شود قدم بزرگی در این راستا برخواهیم داشت.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی به معنی این است که کارها را در قالب تشکیل تعاونی‌ها، برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به مردم سپرد.

وی اضافه کرد: تمام حرف و کلام فعالان بحث مردمی‌سازی دولت این است که مردم باید در تمام شئون حکمرانی ایفای نقش کنند.

خدابخشی افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مردم باید در چهار ساحت تصمیم‌سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت وارد میدان شوند و به ایفای نقش بپردازند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار