کد خبر: ۱۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از رفع تصرف فوری ۴۶ هکتار از اراضی ملی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رفع تصرف فوری ۴۶ هکتار از اراضی ملی آذربایجان شرقی

به گزارش آرانیوز از تبریز، موسی عبدلی اظهار داشت: به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی 46 هکتار از اراضی استان آذربایجان شرقی در سال 1402 رفع تصرف فوری شد.

وی در ادامه عنوان کرد: ارزش میزان اراضی رفع تصرف شده حدود 3 هزار میلیارد تومان است که طی 99 پرونده اقدام و رفع تصرفات آن با فوریت انجام شد.

عبدلی در ادامه گفت: در سال 1402 تعداد 24 پرونده احکام قضائی اجرا شده است که ارزش آن نیز در حدود 73 میلیارد تومان و به مساحت حدود 20 هزار متر مربع است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت و رسالت مهم این یگان در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی افزود: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌گردد.

وی اظهار کرد: در این راستا سامانه 1656 این یگان به‌صورت شبانه روزی به‌منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار