کد خبر: ۱۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خبر داد؛
«ظاهری» از ارائه خدمات توسط گروه‌های جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند با ارزشی بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ «ناصر ظاهری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه، تیپ ۱۲ مستضعفین، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و دندانپزشکی، سال گذشته به بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند در سطح استان قزوین انواع خدمات مورد نیاز ارائه شد که ارزش آن بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی افزود: خدماتی که گروه های جهادی به خانواده های نیازمند ارائه کردند شامل حدود ۱۳٠٠ خدمت دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، ترمیم، عصب کشی، جراحی و معاینه بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت در زمینه مسکن تعداد ۵ منزل مددجویی توسط گروه های جهادی احداث و بیش از ۱۸۰ واحد مسکونی تعمیر شد و تحویل خانواده های ولی نعمت قرار گرفته است.

ظاهری عنوان کرد: گروه های جهادی در زمینه های دیگری نظیر اطعام، تامین جهیزیه و لوازم خانگی، توزیع بسته سبد غذایی و سایر خدمات پزشکی نیز ارائه خدمات به مددجویان داشته اند.

این مسوول بیان کرد: انجام بیش از ۱۲۰ ویزیت پزشکی تخصصی توسط پزشکان متخصص، توزیع سبد غذایی و تامین ۱۴۱ عدد لوازم ضروری منزل قسمتی از خدمات انجام شده به خانواده های ولی نعمت در سال گذشته بوده که با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با گروه های جهادی، این خدمات در سال جدید با وسعت و تعداد بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار