کد خبر: ۱۱۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
گشت مشترک از واحدهای صنفی مناطق دماوند، گیلاوند، رودهن، آبعلی و هراز برای ۱۴ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و تقلب برگه جریمه صادر و بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی تاریخ مصرف گذشته معدوم شد.
۱۴ واحد صنفی در شرق استان تهران جریمه شدند

به گزارش آرانیوز از استان تهران، گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از واحدهای صنفی مناطق دماوند و گیلاوند با حضور رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی، و مسئول بازرس اتاق اصناف و بازرس صنعت، معدن و بازرس تعزیرات انجام گرفت.

طی نظارت و بازرسی از 20 واحد صنفی برای 8 واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و برگه جریمه صادر شد.

در این گشت بازرسی از یک واحد نانوایی به علت پخت درست و مشتری مداری در منطقه گیلاوند تقدیر شد.

همچنین گشت مشترک نوروز از واحدهای صنفی مناطق رودهن و آبعلی انجام و طی نظارت و بازرسی از 20 واحد صنفی برای 6 واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و تقلب برگه جریمه صادر شد.

گفتنی است گشت مشترک تنظیم بازار و بازرسی شهرستان دماوند به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید نوروز از اصناف با محوریت دبیر کمیته تنظیم بازار فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

اخذ شناسه یکتا برای تمام اصناف خراسان شمالی الزامی است

در این گشت بازرسی از 10 واحد صنفی بازدید و بازرسی به‌ عمل آمد که منجر به صدور برگه جریمه و معدوم‌سازی بیش از 50 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی تاریخ مصرف گذشته و ارائه گزارش به اداره تعزیرات حکومتی و ثبت در دفتر بازرسی گردید.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش کنند.

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار