کد خبر: ۱۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به تردد ۵ میلیون و ۸۴۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر گفت: تعداد تردد خودروها در جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۴۳ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۱.۴۳ درصدی تردد خودروها استان بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به صدور اطلاعیه در پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده‌های بوشهر اظهار داشت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از مردم خواست از تردد غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر گفت: با توجه به پیش‌بینی تشدید بارش و احتمالاً سیلاب در برخی نقاط استان یا برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اکنون همه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن به‌صورت روان جریان دارد افزود: تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوال‌های کاربران جاده‌ای است، ضمن اینکه هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.141.ir یا نرم‌افزار موبایلی 141 از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و سایر خدمات جاده‌ای مطلع شوند.

اخترشناس درباره آخرین آمار ترددهای جاده‌ای درون استان در طرح نوروزی هم بیان کرد: از 25 اسفند و همزمان با طرح نوروزی تا 4 فروردین، سامانه‌های ترددشمار بیش از 5 میلیون و 840 تردد خودرو در جاده‌های درون استان ثبت کردند که نسبت به سال قبل 1.43 درصد افزایش داشته است.

وی درباره ترددهای ورودی و خروجی استان هم خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 469 هزار خودرو وارد استان شده و 428 هزار خودرو نیز خارج شده است.

 

 

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها