کد خبر: ۱۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
مدیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛
سرگرد «رحمتی» از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دو بخش دانش‌آموزی و عمومی در استان خراسان رضوی خبر داد.

انتشار فراخوان استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

سرگرد «مهرداد رحمتی» مدیر توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با آرانیوز در خراسان رضوی اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در دو بخش دانش‌آموزی و عمومی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره؛ شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری را به صورت فاخر تولید کردند و انتشار آثار تولیدی در سکو‌های انتشار قوی است.

وی در تشریح اهداف مورد پیش‌بینی جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» گفت: برگزارکنندگان این جشنواره در بخش دانش‌آموزی به دنبال ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر هستند تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند. در بخش عمومی هم ضمن شناسایی افراد و ظرفیت‌های مختلف استان‌ها، تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

مدیر توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در ادامه در خصوص محورهای مختلف این جشنواره یادآور شد: جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در چند محور با موضوع پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نرم‌افزار‌های کاربردی، کلیپ، موشن‌گرافیک و پویانمایی و انیمیشن آماده دریافت آثار علاقمندان خواهد بود.

سرگرد رحمتی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار در سطح استان؛ ۳۱ اردیبشهت سال جاری، است، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره در سطح استان خراسان رضوی بیستم خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و پس از این مراسم؛ در ۲۵ خرداد، آثار منتخب و برگزیده استانی برای داوری در سطح کشوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد شد.

وی در پایان درباره نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان به حضور در جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» می‌توانند آثار خود را به نشانی مشهدـ انتهای خیابان شهید دکتر بهشتی ـ انتهای بلوار شهیدان خلیلی ـ جنب فروشگاه شهر ما (داخل بوستان کوهسنگی) مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی و یا از طریق پیام‌رسان‌های داخلی آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۴۴۹۲۴۱۳ ارسال کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها