کد خبر: ۱۱۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای زحمتکش و تلاشگر مرزبانی در سخت‌ترین شرایط امنیت مرزهای استان را تأمین می‌کنند.
قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از مرزبانان

به گزارش آرانیوز از مریوان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار نوروزی از پاسگاه‌های مرزی ساوجی، قُلقُله و بایوه این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و زحمات نیروهای مرزبانی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های مرزبانان گفت: نیروهای مرزبانی زحمتکش و تلاشگر هستند و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی؛ سرما و گرما و دوری از خانواده امنیت مرزهای استان را تأمین می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به نقش موثر مرزبانی در تأمین امنیت مرزها اشاره کرد و افزود: بدون شک علاوه بر نقش نیروهای مسلح در تأمین امنیت مرزها، مرزنشینان غیور نیز نقش بی‌بدیلی در این زمینه داشته و با جان در تأمین امنیت، نیروهای زحمتکش را همراهی می‌کنند که جا دارد از آنان نیز قدردانی کنیم.

پورذهبی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت کامل در مرزهای استان کردستان برقرار است و مرزبانان نیز به صورت شبانه‌روزی مشغول مرزداری هستند تا مردم در امنیت و آرامش به سر ببرند.

سردار محمد عارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت مرزها و نحوه تأمین امنیت در مرزهای استان پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مرزبانان دیدار کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار